preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb

 

 

STRUČNA SLUŽBA

 

Romana Ana Reščić – ravnateljica

 ravnatelj@os-tesla.hr

Tihana Vranković Skoko – pedagoginja

 pedagog@os-tesla.hr

Stella Manojlović– logopedinja

 logoped@os-tesla.hr

Ljiljana Samardžić – socijalna pedagoginja, stručna suradnica savjetnica

ljiljana.samardzic@os-tesla.hr

Luka Wintersteiger - knjižničar

knjiznica@os-tesla.hr

dodatni kontakt stručne službe: 091/3866 092

Socijalna pedagoginja Ljiljana Samardžić

 

2. i 4. PON 12-18h;

SRI i PET 8.30 – 14.30

Psihologinja Dea Kričkić Matanić

 

UTO 11-17h

SRI 8-14h

1. i 3. ČET 8-14h

Logopedinja Stella Manojlović

PON i PET 7.30-13.30h

UTO i SRI 8.30 – 14.30h

ČET 11-17h

Pedagoginja Tihana Vranković Skoko

PON, UTO, ČET, PET 8.30 – 14.30;

SRI 12 – 18h

 

Vijesti

SOCIJALNA PEDAGOGINJA

Autor: Administrator , 30. 9. 2015.

Ljiljana Samardžić, dipl. socijalna pedagoginja · stručna suradnica savjetnica

 

 

Radno vrijeme (pola radnog vremena u OŠ Prečko):

2. i 4. ponedjeljak u mjesecu od 8 do 14 sati

Srijedom od 8 do 14 sati

Petkom od 8 do 14 sati

 

Socijalna pedagoginja Ljiljana Samardžić, diplomirala je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu na Sveučilištu u Zagrebu, smjer socijalne pedagogije, odsjek za poremećaje u ponašanju. Završila je specijalističku edukaciju iz realitetne terapije, teorije izbora i kvalitetnog menadžmenta ( The William Glasser Institute, Los Angeles, USA). Trenutno radi u osnovnoj školi na poziciji stručne suradnice-savjetnice gdje primjenjuje Teoriju izbora u radu s učiteljima, stručnim suradnicima, učenicima i roditeljima. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u radu s djecom s posebnim edukacijskim potrebama, te značajno iskustvo na prevenciji problema u ponašanju djece i mladih u njihovim redovnim socijalnim okruženjima kao i dugogodišnje iskustvo na poslovima  detekcije, dijagnosticiranja i stručnog postupanja-rehabilitacije sa i prema djeci  i mladima s problemima u ponašanju /teškoćama u odrastanju.  

 

Voditeljica  je školskog programa prevencije društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži s naglaskom na prevenciju ovisnosti. Ciljana skupina učenika na razini univerzalne prevencije je opća populacija učenika u ključnim tranzicijskim razdobljima: polazak u školu, prelazak na predmetnu nastavu (5. razredi), razvojne faze (pubertet, adolescencija..)… Svi preventivni programi jačaju zaštitne čimbenike i  smanjuju rizične čimbenike  za razvoj problema u ponašanju te  polaze od koncepta pozitivnog razvoja koji uključuje:

• Promicanje pozitivnih veza

• Jačanje otpornosti

• Promicanje socijalnih, emocionalnih, kognitivnih, ponašajnih i moralnih kompetentnosti

• Podupiranje samo-određenja

• Podupiranje duhovnosti

• Podupiranje samo-učinkovitosti

• Podupiranje pozitivnog identiteta

• Podupiranje vjerovanja u budućnost

• Briga za prepoznavanje pozitivnih ponašanja i prilika za prosocijalna uključivanja

• Podupiranje prosocijalnih normi (zdravi standardi ponašanja)

Stručna suradnica socijalna pedagoginja je posebno angažirana na implementaciji preventivnih programa u školskom okruženju kroz suradnju sa Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom:

Implementacija univerzalnog školskog programa prevencije PATHS-RASTEM (Razvoj Alternativnih STratEgija Mišljenja/socijalno-emocionalne kompetencije)
Program prevencije ovisnosti "IMAM STAV", prevencija korištenja duhana, alkohola i drugih sredstava ovisnosti kod djece i mladih

Ciljevi programa su: smanjivanje broja učenika koji ulaze u prvi eksperiment sa sredstvima ovisnosti, promicanje pozitivnih vrijednosti, poticanje vršnjačke pomoći, smanjivanje faktora rizika u nastanku ovisničkog ponašanja kod djece, smanjivanje faktora rizika u nastanku drugih problema u ponašanju, poučavanje učenika životnim vještinama, promicanje zdravih stilova života, briga o psihofizičkom zdravlju djece, izgrađivanje pozitivnog identiteta učenika

Trening socijalnih vještina "LARA" - uključuje prezentaciju za roditelje , učitelje te  radionice za učenike.

Značajan doprinos smanjenju vršnjačkog nasilja u sklopu ŠPP-a imaju  mjere sigurnosti kojima je cilj prevencija nasilja među djecom, učenje nenasilnog ponašanja te aktivno uključivanje učenika u rješavanje problema vršnjačkog nasilja. Sudionici su učenici, roditelji, učitelji i drugi odrasli u školi, stručni tim škole i lokalna zajednica. Program se provodi putem radionica za učenike te suradnjom s ostalim sudionicima.

Navedeni programi obuhvaćaju  tri razine:

• usvajanje i učenje socijalnih vještina

• poticanje primjene ili vježbanje vještine

 • omogućavanje generalizacija ili prijenosa vještina u druge socijalne kontekste (situacije).

Zajednički cilj svim navedenim projektima i programima je univerzalna prevencija neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži. Većina ovih programa je sveobuhvatna, što znači da se osim učenika škole u rad uključuju učitelji i roditelji te lokalna zajednica, prema potrebi.

Radne obveze stručne suradnice socijalne pedagoginje svakodnevno obuhvaćaju:

Rad s učenicima: prevencija pojavnih oblika problema u ponašanju djece i mladih poticanjem i razvijanjem životnih vještina, rano otkrivanje i skrb o djeci koja žive u pojačanom riziku, a koji proizlazi iz obitelji, okruženja ili osobnosti samog djeteta, vođenje i usmjeravanje djece koja već iskazuju pojavne oblike problema u ponašanju, pružanjem odgovarajuće skrbi u školi ili suradnjom i upućivanjem na izvore pomoći izvan škole, sudjelovanje u određivanju primjerenog oblika školovanja djece (upisi u prve razrede, zahtjevi za promjenom oblika školovanja).

Rad s roditeljima: preventivne aktivnosti s roditeljima i aktivnosti usmjerene na obitelji u riziku s ciljem pomoći i zaštite u školi ili izvan nje, poučavanje roditelja uspješnijem roditeljstvu; pomoć pri izboru pedagoških  postupanja primjerenih potencijalima roditelja i djeteta.

Rad s učiteljima: senzibilizacija na potrebe i različitosti u sposobnostima i postignućima djece; predlaganje i pomoć pri izboru djelotvornih pedagoških postupaka prema učenicima, suradnja pri upućivanju učenika na opservaciju i izbor primjerenog oblika školovanja kao i pri izradi prilagođenih programa, pomoć pri suradnji s roditeljima.

Rad s ustanovama i organizacijama koje se bave odgojem i zaštitom djece.

 








Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
 

   

    ŠKOLSKI PROJEKTI

   

 

 

 

  

  

  

    NATJECANJE DABAR

  
          VJEŽBAONICA

       

   INTERAKTIVNI DABAR

        

        

         HIMNA ŠKOLE

Video spot HIMNA ŠKOLE

Priloženi dokumenti:
HIMNA OS NIKOLE TESLE.wav

 
ŠKOLSKA LIJEČNICA

 

DOM ZDRAVLJA ŠPANSKO

dr.med. Daniela Franulić

Marko Stanić, med.tehničar

Matije Ilirika Vlačića 2

Kontakt: 01/38 95 240

parni datumi- POSLIJEPODNE

neparni datumi- PRIJEPODNE

e-mail: marko.stanic@stampar.hr

 
Jelovnik
 
Raspored zvona

    

1. sat 8:00- 8:45

2. sat 8:50- 9:35

3. sat 9:45- 10:30

4. sat 10:40- 11:25

5. sat 11:40- 12:25

6. sat 12:30- 13:15

7. sat 13:30- 14:15

1. sat 14:20- 15:05

2. sat 15:10- 15:55

3. sat 16:00- 16:45

4. sat 16:50- 17:35

5. sat 17:40- 18:25

6. sat 18:30- 19:15

 
 > O školi  > Stručna služba
CMS za škole logo
Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb / Matetićeva 67, HR-10000 Zagreb / os-ntesle-zg.skole.hr / ured@os-ntesle-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju