preskoči na sadržaj

Osnovna škola Nikole Tesle Zagreb

Login
LOGO ŠKOLE

ŠKOLSKI PROJEKTI

   

HIMNA ŠKOLE

Video spot HIMNA ŠKOLE

 

Priloženi dokumenti:
HIMNA OS NIKOLE TESLE.wav

Raspored zvona

1.  sat:  8.00 - 8.45

2.  sat:  8.50 - 9.35

3.  sat:  9.45 - 10.30

4.  sat:  10.45 - 11.30

5.  sat:  11.35 - 12.20

6.  sat:  12.25 - 13.10

7.  sat:  13.15 - 14.00

8.sat    14.05 -14.50


E-DNEVNIK ZA UČENIKE

I RODITELJE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Uključivanje u program 'Formativno praćenje – praćenje za učenje'
Autor: Administrator , 25. 4. 2017.

Učitelji naše škole uključili su se u program uvođenja vrednovanja za učenje 'Formativno praćenje – praćenje za učenje' kojeg organizira Pučko otvoreno učilište Korak po korak. Program će se provoditi  u šest osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, a obuhvaćat će edukaciju učitelja, implementaciju strategija vrednovanja tijekom ove i sljedeće školske godine, formiranje zajednica učenja u školama i mjesečni sastanci Zajednica, razvoj on-line učiteljskih portfolia s primjerima iz prakse te izdavanje priručnika za učitelje s primjerima dobre prakse u primjeni praćenja za učenje u našim školama.

Program je započeo u travnju ove godine trodnevnom edukacijom na kojoj je sudjelovalo pet naših učitelja. Više o formativnom praćenju pročitajte pod opširnije ili na web stranicama Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak.


UKRATKO O FORMATIVNOM PRAĆENJU:

Ocjenjivanje ne mora biti nužno zlo - ni za učitelje ni za učenike. Baš kao što efikasni učitelji iskustva učenja učenicima čine zanimljivim i svrsishodnim, i ocjenjivanje bi trebalo biti privlačno i svrhovito. Mnogi pretpostavljaju da 'ocjenjivati' znači samo 'dati ocjenu', ali školsko procjenjivanje može biti puno više od toga. Dobra praksa procjenjivanja sastavni je dio učenja koji učenicima pomaže da razumiju kojem cilju idu, zašto i kako će do njega doći. Takvo se procjenjivanje naziva formativnim, a brojna istraživanja pokazuju da učitelji mogu značajno pomoći svojim učenicima u učenju primjenjujući strategije formativnog praćenja i ocjenjivanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju